Advarsel mod Vardeakvariefisk.dk

Det du ikke lige kan finde det rigtige sted at poste emnet.

Redaktører: Blues, moltrup32, Lonesfisk, Rune Kristiansen, Knage

Advarsel mod Vardeakvariefisk.dk

Indlægaf discusallan skrevet lør 6. mar 2010 23:05

Ja så blev det min tur til at blive snydt af Vardeakvariefisk.dk eller Aquaimporten eller hvad de nu kalder sig.

Og ja jeg havde selvfølgelig læst om de mange problemer med firmaet men da jeg så at de havde 6cm Stendker discus til 35kr ja så var det sku næsten så billigt at man lige skulle have 100stk blandet , så var der da mulighed for at udvælge sig en flok fine eksemplarer og så sælge resten videre billigt igen.

Jeg prøver så at ringe til dem men de gør åbentbart kun i sms beskeder , ok.
Jeg får så at vide at hvis jeg skal have så mange er jeg nødt til at betale forud og de vil så bestille de 100stk til mig som jeg så kan hente om fredagen.

Torsdag får jeg så en sms som fortæller at jeg har overført pengene for sent så de kan først leveres ugen efter, men det vil så senest blive onsdag.Pengene blev dog overført som aftalt men ok jeg kunne jo godt vente et par dage men at få fiskene så det siger jeg ok til.

Fredag ringer De dog og siger at jeg kan hente halvdelen da de pludselig har fået en kasse ekstra. Jeg siger dog nej tak da jeg så skal til at køre efter fiskene 2 gange 100km hver gang.
En time senere ringer de dog igen og tilbyder at komme med dem da de så de slipper for at pakke dem ud for så at skulle pakke dem ugen efter. Ok det er sku da go service tænker jeg.

Jeg får så fiskene og de er sådan set ok , godt nok ikke de aftalte slags og i stedet for 6cm er de 5cm , de kommer direkte fra Stendker så de 5cm er trykt på poserne lidt frækt synes jeg men ok det er kun 1 cm.

Men nu skulle jeg jo så have de sidste 50stk men onsdag som var seneste leverings dato har jeg stadig intet hørt fra firmaet og telefonen tager de jo som sædvanligt ikke og sms bliver ikke besvaret. Endelig får jeg så besked om at de kommer fredag men der kommer de selvfølgelig heller ikke , nej nu er vejret pludselig for kold til at de kan sende fisk fra tyskland, det til trods for at vejret ikke har været varmere i 2mdr -frown-
Jeg ber nu om bare at få mine penge retur da jeg efterhånden har været rigeligt til grin. Ikke noget problem send dit konto nr og vi overfører pengene straks.

Og som i nok har gættet har jeg stadig ikke modtaget en øre retur. Telefon og sms bliver ikke besvaret , jeg ringede så til Aquaimportens telefon og den blev sjovt nok taget med det samme og der kom jo så en historie om at banken var langsom og personalet havde ferie mm. Han fik at vide at hvis han ikke fik styr på den overførsel ville jeg skrive om mine oplevelser her på forummet men det var da kun godt for al omtale er jo reklame som han siger.

Pengene skal jeg nok få hvis ikke frivilligt så må gutterne og jeg jo hente dem, men for 1750kr fatter jeg ikke at han gider.

Dette var en lille advarsel og i må godt tænke at jeg var godt naiv at overføre penge efter de episoder der allerede har været skrevet om men prisen var sku go og Stendker fisk plejer også at være ok så det var lidt for fristende.

Go Weekend
Allan
Brugeravatar
discusallan
Støtter Discusforum
Støtter Discusforum

Geografisk sted: føvling ved holsted

Re: Advarsel mod Vardeakvariefisk.dk

Indlægaf johnny-sen skrevet søn 7. mar 2010 06:24

Hej Allan.
Tak for advarslen.
Det lyder jo fuldstændig som de der fuskerfirmaer der render vækfor åben kamera med ham der Morten spigelhaur
fra Dr1 i hælene.
Håber at det går i orden for dig.

mvh johnny
johnny-sen
Støtter Discusforum
Støtter Discusforum

Geografisk sted: odense, fyn
Postnummer: 5210 Odense NV

Indlægaf søren svensson skrevet søn 7. mar 2010 09:46

hej allan synd for dig med sådan en oplevelse men vi er jo snart mange der har prøvet VARDEAKVARIEFISK

-evil- -evil- -evil- -evil- -evil- -evil- -evil-
Brugeravatar
søren svensson
Nybegynder
Nybegynder

Geografisk sted: KØBENHAVN

Indlægaf Blues skrevet søn 7. mar 2010 10:09

Hvis nu du skal se på de lyse sider Allan. - Mon så ikke du trods alt har været så heldig at få nogle af de sidste billige Stendkerfisk fra Varde. Der er i hvert fald sket en del ændringer i teksten på deres hjemmeside :wink:
M.v.h. Blues

Den som kun tager spøg for spøg, og alvor kun alvorligt -
Han og hun har faktisk fattet - Begge dele dårligt.
(PietHein)
Brugeravatar
Blues
Moderator!
Moderator!

Geografisk sted: Nykøbing Mors
Postnummer: 7900 Nykøbing M

Indlægaf simming skrevet søn 7. mar 2010 11:22

Er der noget som kan hidse mig op , så er det sku den dårlige behandling som kun varde kan gi -evil-
ved ikke noget om kvaliteten for jeg så jo aldrig fiskene- -evil-
Mvh Ivan Simming

Hvad jeg ikke vil finde i mit sand filter en strandvasker
Brugeravatar
simming
Støtte-Vip medlem
Støtte-Vip medlem

Geografisk sted: Hvidovre
Postnummer: 2650 Hvidovre

Indlægaf langebæk skrevet søn 7. mar 2010 11:37

jeg er sku ret sikker på CC godt kunne have været med på en luksus deal hvis du skulle have 100 stk godt og blandet, det er jo bare at ringe og spørger ham
et liv uden discus....... kan man det??

spandfiltre er det ligesom med kvinderbryster og fladskærme , de kan aldrig blive store nok
:-)
Brugeravatar
langebæk
Støtter Discusforum
Støtter Discusforum

Geografisk sted: Malmø
Postnummer: Sverige

Indlægaf smalle10 skrevet søn 7. mar 2010 11:45

Man får vel hvad man betaler for. Med den pris er der ikke mange øre til service.

Du har fået leveret 50 Stendker discus til 1750 kr.

DET ER FANDME BILLIGT.

Tror ikke der er andre der vil sælge til den pris.

PER
Brugeravatar
smalle10
Støtter Discusforum
Støtter Discusforum

Geografisk sted: nyborg

Indlægaf Benny skrevet søn 7. mar 2010 14:45

smalle10 skrev:
Du har fået leveret 50 Stendker discus til 1750 kr.

DET ER FANDME BILLIGT.

Tror ikke der er andre der vil sælge til den pris.

Aaah Per, regner jeg efter så har Allan fået 50 stk til 3500 kr.......

Benny.
Brugeravatar
Benny
Støtter Discusforum
Støtter Discusforum

Geografisk sted: Sønderborg
Postnummer: 6400 Sønderborg

Indlægaf Mbuna skrevet søn 7. mar 2010 15:23

tja hvis han ikke for sine 1750 kr retur, så har Allan betalt 3500 kr.
Altså ikke 35 kr. stk. men 70 kr. stk.
Jeg er også en af dem der har oplevet Vardeakvariefusk.
ALDRIG MERE !!!!
Med venlig hilsen
Martin

Bollevand - For folk der har hang til sexede badevand.
Brugeravatar
Mbuna
Erfarende
Erfarende

Geografisk sted: København
Postnummer: 2720 Vanløse

Indlægaf graunkær skrevet søn 7. mar 2010 15:32

heller ikke her

jeg gav 3500 for 6 fisk og jeg har 2,5 tilbage...

så jeg skal ud for at finde nogle andre på et tidspunkt og det bliver ikke varde...

mads
Brugeravatar
graunkær
Erfarende
Erfarende

Geografisk sted: Horsens
Postnummer: 8700 Horsens

Indlægaf discusallan skrevet søn 7. mar 2010 21:06

Utroligt hvad sådan et indlæg kan gøre. Idag kom Konen fra Vardeakvariefisk lige tilfældigvis forbi med de manglende penge. Men jeg er blevet klogere af hele historien og handler aldrig der igen.

Det nye i butikken er åbentbart at tage Stenkerfisk, østfisk fra ØSTENS BEDSTE OPDRÆTTER, vildfangede og så hælde hele lortet ned i de par akvarier de har i butikken og så sælge af dem dagen efter. -question-
Det er da vist dømt til at gå galt.

Allan
Brugeravatar
discusallan
Støtter Discusforum
Støtter Discusforum

Geografisk sted: føvling ved holsted

Indlægaf Morten L skrevet søn 7. mar 2010 21:46

discusallan: "Det er da vist dømt til at gå galt."

Det er jo så spørgsmålet, hvis fiskene hurtigt kommer hjem til private, og de kommer direkte fra Stendker, så kan de vel lige så godt gå i karentæne der, som de kunne hos Vardeakvariefisk.

Fisk der kommer fra Østen, bør man nok være lidt mere forsigtige med.

Du har fået dine penge og de 50 fisk, det er der vel ikke meget dårligt at sige om, det er nok svært at bede om højere service til den pris.

Morten L
Brugeravatar
Morten L
Erfarende
Erfarende

Geografisk sted: Højbjerg
Postnummer: 8270 Højbjerg

Indlægaf moltrup32 skrevet man 8. mar 2010 00:00

Som jeg læser det Allan, tager de så alle fiskene og smider dem i de samme akvarier?, For så er det da stik imod hvad de selv har skrevet om ikke at blande øst fisk og stendker :roll: og smider de så lige nogle svækkede vf ned, så skal det da nok blive nogle fine fisk de kan sælge!. Jeg vil dog også hellere have stendker direkte fra tyskland, har aldrig oplevet at der skulle være grund til at give dem karantæne når man får dem direkte derfra. Efter min mening er det stendkers stærke side, at de virkelig har styr på sygdommene hos deres fisk, og der ikke er nogle underlige parasitter eller bakterier i dem.
VH Jesper
Brugeravatar
moltrup32
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Kelstrupskov v. Vissenbjerg
Postnummer: 5492 Vissenbjerg

Indlægaf Mbuna skrevet man 8. mar 2010 00:13

discusallan skrev:Utroligt hvad sådan et indlæg kan gøre. Idag kom Konen fra Vardeakvariefisk lige tilfældigvis forbi med de manglende penge. Men jeg er blevet klogere af hele historien og handler aldrig der igen.

Det nye i butikken er åbentbart at tage Stenkerfisk, østfisk fra ØSTENS BEDSTE OPDRÆTTER, vildfangede og så hælde hele lortet ned i de par akvarier de har i butikken og så sælge af dem dagen efter. -question-
Det er da vist dømt til at gå galt.

Allan

Ja så skal du sq nok få en bunke lort ud af det. -evil-
Se nu bare her inde hvor mange der har ladet sig friste af deres tilbud.
Hvor mange er der så ikke uden for dette forum.

Tænk sig hvor mange penge (læs døde fisk) det koster at have dem på markedet :evil: :evil: :evil:

Ja altså hvis du kommer så langt, at du rent faktisk for leveret nogle fisk.
Med venlig hilsen
Martin

Bollevand - For folk der har hang til sexede badevand.
Brugeravatar
Mbuna
Erfarende
Erfarende

Geografisk sted: København
Postnummer: 2720 Vanløse

Indlægaf simming skrevet man 8. mar 2010 05:35

Hej Jesper Hvad Stendker har chek på i denne sørgelige historie . om 3- 4 Dunkenødder som skal lave hurtigt profit.
Ødelægge det som skulle være starten på , et liv med discus er da helt ude i skoven .
Kan de også have indflydelse at der har været en del mange som kæmper med sygedomme og døde fisk herinde
Man burde tage sin dynamitvest på og gå ind i butikken i varde og sprænge sig selv i luften samme med hele rosset.
problemt med dette er bare at der skal ret meget Dynamit til for at nappe Varde
Har fjernet jelling han har intet med varde at gøre , det troede jeg bare sorry
Sidst rettet af simming man 8. mar 2010 11:42, rettet i alt 1 gang.
Mvh Ivan Simming

Hvad jeg ikke vil finde i mit sand filter en strandvasker
Brugeravatar
simming
Støtte-Vip medlem
Støtte-Vip medlem

Geografisk sted: Hvidovre
Postnummer: 2650 Hvidovre

Næste

Gå tilbage til Div.