Og ja jeg havde selvfølgelig læst om de mange problemer med firmaet men da jeg så at de havde 6cm Stendker discus til 35kr ja så var det sku næsten så billigt at man lige skulle have 100stk blandet , så var der da mulighed for at udvælge sig en flok fine eksemplarer og så sælge resten videre billigt igen.
Jeg prøver så at ringe til dem men de gør åbentbart kun i sms beskeder , ok.
Jeg får så at vide at hvis jeg skal have så mange er jeg nødt til at betale forud og de vil så bestille de 100stk til mig som jeg så kan hente om fredagen.
Torsdag får jeg så en sms som fortæller at jeg har overført pengene for sent så de kan først leveres ugen efter, men det vil så senest blive onsdag.Pengene blev dog overført som aftalt men ok jeg kunne jo godt vente et par dage men at få fiskene så det siger jeg ok til.
Fredag ringer De dog og siger at jeg kan hente halvdelen da de pludselig har fået en kasse ekstra. Jeg siger dog nej tak da jeg så skal til at køre efter fiskene 2 gange 100km hver gang.
En time senere ringer de dog igen og tilbyder at komme med dem da de så de slipper for at pakke dem ud for så at skulle pakke dem ugen efter. Ok det er sku da go service tænker jeg.
Jeg får så fiskene og de er sådan set ok , godt nok ikke de aftalte slags og i stedet for 6cm er de 5cm , de kommer direkte fra Stendker så de 5cm er trykt på poserne lidt frækt synes jeg men ok det er kun 1 cm.
Men nu skulle jeg jo så have de sidste 50stk men onsdag som var seneste leverings dato har jeg stadig intet hørt fra firmaet og telefonen tager de jo som sædvanligt ikke og sms bliver ikke besvaret. Endelig får jeg så besked om at de kommer fredag men der kommer de selvfølgelig heller ikke , nej nu er vejret pludselig for kold til at de kan sende fisk fra tyskland, det til trods for at vejret ikke har været varmere i 2mdr
Jeg ber nu om bare at få mine penge retur da jeg efterhånden har været rigeligt til grin. Ikke noget problem send dit konto nr og vi overfører pengene straks.
Og som i nok har gættet har jeg stadig ikke modtaget en øre retur. Telefon og sms bliver ikke besvaret , jeg ringede så til Aquaimportens telefon og den blev sjovt nok taget med det samme og der kom jo så en historie om at banken var langsom og personalet havde ferie mm. Han fik at vide at hvis han ikke fik styr på den overførsel ville jeg skrive om mine oplevelser her på forummet men det var da kun godt for al omtale er jo reklame som han siger.
Pengene skal jeg nok få hvis ikke frivilligt så må gutterne og jeg jo hente dem, men for 1750kr fatter jeg ikke at han gider.
Dette var en lille advarsel og i må godt tænke at jeg var godt naiv at overføre penge efter de episoder der allerede har været skrevet om men prisen var sku go og Stendker fisk plejer også at være ok så det var lidt for fristende.
Go Weekend
Allan