Hej
Er lidt i tvivl om min ene discus har fået finneråd. Har 8 discus i mit 720liters. Indtil for 2 mdr siden havde jeg 7 stk og den blå discus som jeg tror har finneråd, var lavest i hirakiet, men den spiste godt nok, men var ik så fræk som de andre. Købte så en rød turkis og de viste sig den ik rigtig ville spise,havde hvid afføring og holdt sig lidt i baggrunden. Kørte en gang esha2000 og bagefter en varmekur, hvilket resulterede i at alle discus har det rigtig godt og spiser fint, har normal afføring og alle følges ad. Den blå som før var lavest i hirakiet er nu mindst ligeså fræk som de andre og har det godt, men dens højre finne(ved ik om den hedder bryst el bugfinne, men det er de lange tynde jeg mener) er noget kortere end den venstre, ca 2.5cm og de yderste 5 mm hænger bare og ser slattent ud, kan se den er blevet lidt kortere i løbet af de sidste 14 dage, selvom den ellers spiser og ser ud til at ha det godt. De andre finner kan man ik se noget på og de andre fisk ser også fine ud. Mit spørgsmål: hva ska det behandles med og er det finneråd? Vandtemp 29 grader. skifter 1/3 del vand hver uge.