Advarsel mod Vardeakvariefisk.dkRedaktører: Blues, moltrup32, Lonesfisk, Rune Kristiansen, Knage
45 indlæg • Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Re: Advarsel mod Vardeakvariefisk.dkBlues kan du ikke også plante dig på en stift , det er jo snart 24 t siden Mr.M svarede
Mvh Ivan Simming
Hvad jeg ikke vil finde i mit sand filter en strandvasker
Re: Advarsel mod Vardeakvariefisk.dk
Jo jo! Men det var jo også Martins reaktion jeg kommenterede Jeg er sgu fuldblods jyde, så det der med stress og hastværk, det må I klare ovre på den forkerte side af vandet M.v.h. Blues
Den som kun tager spøg for spøg, og alvor kun alvorligt - Han og hun har faktisk fattet - Begge dele dårligt. (PietHein)
Re: Advarsel mod Vardeakvariefisk.dkden forskerte siden af vandet?? hmmmm er nu glad for at bo på den forkerte side hvis man kan slippe for akvarieshops som ham i varde
et liv uden discus....... kan man det??
spandfiltre er det ligesom med kvinderbryster og fladskærme , de kan aldrig blive store nok :-)
Re: Advarsel mod Vardeakvariefisk.dkDet kunne også være fordi stiften ikke kunne trænge igenem din 24 timers ble
Mvh Ivan Simming
Nope du! Ikke noget med de småpillerier herovre. Jyske tegnestifter er 5 tommer (Smeden laver dem selv) og de slåes fast med en træsko. M.v.h. Blues
Den som kun tager spøg for spøg, og alvor kun alvorligt - Han og hun har faktisk fattet - Begge dele dårligt. (PietHein)
Re: Advarsel mod Vardeakvariefisk.dkDe trænger vel nemt igenem sådan et par underrør af sækkelæred eller var det bare fordi du lå
i høkassen at der skulle gå næsten 24 timer før du reagerede. Mvh Ivan Simming
Re: Advarsel mod Vardeakvariefisk.dkNaa nu er det vist slut for Vardeakvariefisk.
http://www.dba.dk/discus-sommerudsalg-3 ... -67256832/ De skriver godt nok at de holder sommerferie. Men tror nu ikke de kommer igen til efteraaret. Men vi faar jo at se. Jan P.
Jamen hvis det er sidste chance, så må vi vel hellere komme ned efter billige fisk. M.v.h. Blues
Ja det skulle ikke undre mig du sneg dig derned efter mørkets frembrud. Jan P.
Re: Advarsel mod Vardeakvariefisk.dkDet lyder godt nok som noget skidt hvis de lukker, jeg havde lige håbet at de ville sponsorere vores nye trøjer mod selvfølgelig at få deres logo på ryggen
Allan
Sjovt, jeg fik faktisk samme ide, jeg tænkte så mere på forummets oficielle sponsorer, frem for en biks med så dårlig omtale... Det skal lige siges at jeg ikke har indsigt i forholdene ved Varde, jeg har aldrig været der...
Re: Advarsel mod Vardeakvariefisk.dkDu må endelig ikke tro at jeg mente det seriøst med dem som sponsor, så skulle jeg ikke gå med sådan en trøje på.
Men en af de faste og gode sponsorer vi har kunne være en go ide. Allan
Re: Advarsel mod Vardeakvariefisk.dkTror nu ogsaa det bliver svært at overbevise Vardeakvariefisk.dk om at det er en god ide at sponcere noget paa dette forum.
Tror nu heller ikke de bruger penge paa den slags i det hele taget. Men maaske en af vores seriøse sponser! Jan P.
Re: Advarsel mod Vardeakvariefisk.dkJa, CC logo på brystet og så Discusforum på ryggen?
Mvh.
Søren Bertram Pedersen
Det tror jeg skam heller ikke Men det er jo meget almindeligt at få sponseret sit tøj, så ideen er vel ikke så dårlig?
45 indlæg • Side 3 af 3 • 1, 2, 3